piątek, 31 sierpnia 2018

Zniewolone podsumowanie SIERPNIA

     Hej! Oto kończy się sierpień, a wraz z nim wakacje. Pewnie połowa z was jest z tego powodu bardzo smutna. Może Zniewolone nie chodzą już od kilku lat do szkoły i mają za sobą te ciężkie lata nauki, ale wiedzcie, że też przez to przechodziłyśmy i... szczerze współczujemy! No, chyba że jesteście studentami, w takim razie cieszcie się ostatnim miesiącem wolnego.
     U nas działo się może niezbyt wiele w sierpniu, ale nic straconego – zawsze można to nadrobić.
     Podsumowanie tym razem króciutkie, dlatego... zacznijmy ;).



      Tym razem nabytków stosunkowo mało, ponieważ SadisticWriter przebywa od miesiąca za granicą, a Paula pogrążona jest w bibliotecznej pracy, za to mają się czym pochwalić Laurie i Cleo


     Drugi miesiąc wakacji to wciąż czytanie odłożonych i wypożyczonych wcześniej dzieł, ale udało mi się coś kupić, by przy drugim spotkaniu z autorem stwierdzić, czy warto dać mu więcej szans.

Zakupione:

*John Green – „Szukając Alaski”


     Sierpień zleciał szybko i był dość kruchym miesiącem, jeśli chodzi o nowe książki czy mangi. Tym razem ważniejsze były inne wydatki i to na nich się skupiłam, ale parę nowości wpadło.

Zakupione:
*Julietta Suzuki - “Jak zostałam bóstwem?!” [tom 14]
*Yoshimurakana - “Murcielago” [tom 5]
*Shinobu Ohtaka - “Magi. The labirynth of magic” [tom 15]
*Yoshitoki Oima - “Kształt twojego głosu” [tom 6]
*Kore Yamazaki - “Oblubienica czarnoksiężnika” [tom 7]
*Hajime Isayama - “Atak Tytanów” [tom 20]
*Kinoko Nasu - “Puste granice. Ogród grzeszników” [tom 3]

Pożyczone:
*Naoki Urasawa - “Monster” [tomy 7-9]

Od wydawnictwa:
*Vera Buck - “Runa”

4 komentarze:

  1. Ja zawsze mówię, że nie liczy się ilość, a jakość, więc jest super. 😊
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. "W domu" zrobiło na mnie spore wrażenie. Jedna z lepszych powieści Cobena - ale ogólnie, to jeden z moim ulubionych pisarzy kryminałów.
    Coraz bardziej ciekawi mnie "Runa". Temat szpitali psychiatrycznych w XIX wieku intryguje. Może kiedyś uda mi się przeczytać.
    Życzę Wam zaczytanego września! :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik :) 'Kaznodzieję' czytałam dość dawno i podobał mi się. Teraz przed Paulą świetny 'Kamieniarz'. Dla mnie najlepsza część z tomów 1-5, bo dalszych jeszcze nie czytałam. A 'Runę' wczoraj skończyłam i również warto się z nią zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.