wtorek, 30 stycznia 2018

Zniewolone podsumowanie STYCZNIA!

     Cześć! Jeszcze niedawno hucznie witaliśmy Nowy Rok, a tu już koniec stycznia! Pierwszy miesiąc 2018 roku minął bardzo szybko, a my przez ten czas nie próżnowałyśmy. Jak w roku ubiegłym postawiłyśmy przed sobą wyzwania – część została przeniesiona z roku 2017, ale większość jest całkiem nowa. Możecie się z nimi zapoznać tutajW tym miesiącu również SadisticWriter nawiązała współpracę z Wydawnictwem Kufer.
     Przy okazji mamy również co świętować. Rok temu w styczniu do naszego składu dołączyła Laurie, co oznacza dwanaście wspaniałych miesięcy wspólnej przygody! Jesteśmy bardzo szczęśliwe, że nasza czwórka się dogaduje, a wszelkie problemy rozwiązuje i przede wszystkim świetnie się razem bawi. Mamy nadzieję, że to się gdy nie zmieni!
     Poniżej prezentujemy Wam recenzje, z którymi mogliście się w tym miesiącu zapoznać. Trochę ich było, a my w żadnym wypadku nie zamierzamy zwalniać tempa ;)






     Styczeń przyniósł także nowości w naszych księgozbiorach.


     U mnie styczeń pod znakiem ogroma książek, których nawet nie mam czasu czytać! To kwestia sesji i wielu projektów, na jakie musiałam się zapoznać z różnymi książkami z biblioteki uniwersyteckiej. Dużo czytałam o herbacie, wypożyczyłam książki do licencjatu o blogach, a psychologiczne cegiełki są specjalnie dla mnie. Książek zakupiłam niewiele, także moje wyzwanie z 2018 roku daje radę, a jak już coś zakupiłam to były to bardzo tanie lektury – „Sekretny język kwiatów” tylko 10 zł, „Zła krew” 12 zł, „Czarodziejka…” 13 zł. W tym miesiącu wysyłałyśmy sobie również z Olą z Bluszczowych paczki, dlatego dostałam kilka cegiełek w prezencie od niej <3 – dziękuję! Podziękowania również dla mangowego dilera z moich studiów, który zawsze dba o to, żebym miała nowe tomy poszczególnych serii! 

     Z biblioteki:
     *Marta Więckiewicz – „Blog w perspektywie genologii multimedialnej”
     *Tomek Tomczyk – „Blog”
     *James Fallon – „Mózg psychopaty”
     *Tomasz Witkowski  - „Zakazana psychologia, tom 1”
     *Anna Ładniak – „Herbata przewodnik”
     *Gilles Brochard – „Herbaty świata”
     *Kakuzo Okakura – „Księga herbaty” 

     Zakupione:
     *Vanessa Diffenbaugh – „Sekretny język kwiatów”
     *Sally Green – „Zła krew”
     *Czarodziejka z księżyca [tom 2]
     *Spalacze tłuszczów 

     Od wydawnictwa:
     *Victoria Schwab – „Okrutna pieśń” [Czwarta strona]

     Pożyczone:
     *Pandora Hearts [tom 7, 8, 9, 10]
     *Służąca przewodnicząca [tom 17]

     W prezencie:
     *Rebecca Donovan – „Co, jeśli…”
     *Amy Ewing – „Dom kamienia”
     *Tara Hudson – „Pomiędzy”


     W nowy rok postanowiłam wejść z kryminałami, które uwielbiam, a które rzadko kiedy mnie zawodzą. Do tego powieść W. P. Younga za jedynie osiem złotych, bo promocja w Biedronce. Aż żal było nie skorzystać.

     Zakupione:
     *Io Sakisaka - „Ścieżki młodości” (tom 13)
     * William Paul Young - „Rozdroża”

     Wypożyczone:
     *Ramiro Pinilla - „Jeszcze tylko jeden nieboszczyk”
     *Agatha Christie - „Śmierć na Nilu”
     *Agatha Christie - „Morderstwo w Orient Expressie”


     W tym miesiącu również posucha. Nie kupiłam ani jednej książki, za to czytam to, co leży od jakiegoś czasu na stosie nowości. No i mam powód, żeby częściej zaglądać do biblioteki.

     Zakupione (opłacone wcześniej prenumeraty):
     *Hajime Isayama - „Atak Tytanów” [tom 17]
     *Gen Urobuchi - „Inspektor Akane Tsunemori” [tom 5]
     *Adachitoka - „Noragami” [tom 12]
     *Natsuo Kumeta - „Nasz Cud” [tom 11]
     *Hiro Fujiwara - „Służąca Przewodnicząca” [tom 17]

     Pożyczone z biblioteki:
     *Eiichiro Oda - “One Piece” [tomy 1-3]

     Pierwszy miesiąc roku był pracowity, a skoro on taki był, kolejne również będą! Już za kilka dni zapoznacie się z recenzją "Zaklinacza czasu", niedługo zostanie również dodana zakładka "Kiermasz", gdzie przez cały rok będziecie mogli kupić lub wymienić się z nami książkami, a w pierwszej połowie lutego szykujemy naszą własną akcję. Jesteście ciekawi, co nią będzie? W takim razie zostańcie z nami. Do przeczytania!

16 komentarzy:

  1. Gorąco polecam Sekretny język kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pełna podziwu, że dogadujecie się w tyle osób, bo na pewno nie jest to łatwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za dalszą owocną współpracę Waszej czwórki:) Dobra współpraca = wiele ciekawych wpisów, czego chcieć więcej!

    Pozdrawiam,
    Ania z https://ksiazkowe-podroze-w-chmurach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę, jaki to pracowity miesiąc za Wami - chciałabym mieć chociaż połowę waszego zapału :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne podsumowanie! :D
    Gratuję roczku w takim, a nie innym składzie! I obyście dalej rozwijały się tak, jak teraz, bo, doprawdy, jesteście świetne w tym, co robicie!

    Pozdrawiam!
    Iza z Heavy Books

    OdpowiedzUsuń
  6. Podsumowanie robi spore wrażenie :D "Okrutna pieśń" jest super. Podobała mi się bardziej od "Mroczniejszego odcienia magii".
    Atak tytanów chętnie bym kupiła chłopakowi - przynajmniej kilka pierwszych tomów, bo ostatnio zakochał się w anime.
    Pozdrawiam cieplutko!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak czas zasuwa w niesamowitym tempie. Może to i dobrze bo im szybciej zasuwa tym szybciej nadejdą upragnione i wyczekiwane przeze mnie wakacje. Zima to totalnie nie moja pora roku. Zimno, szybko się robi ciemno no i trzeba chodzić w czapkach! brrr...
    U mnie w styczniu pojawiła się tylko jedna książka więc można uznać, że jak na razie niekupowanie książek idzie mi wręcz śpiewająco, ciekawe czy uda mi się to podtrzymać w lutym ;p
    ,,Okrutna Pieśń" to cudowna książka <3
    Gratuluję styczniowych wyników i życzę równie udanego lutego.
    Pozdrawiam cieplutko ^^
    http://miedzyplanetarne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow :) robi wrażenie :) Muszę przeczytać "Chemika" i "Okrutną pieśń" :)

    Pozdrawiam,
    toukie z http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/ 💘

    OdpowiedzUsuń
  9. No to naprawdę niezły stosik leży u Ciebie. Ja raczej nie czytałam jeszcze tych książek, ale mam Chemika i muszę go przeczytać właśnie.

    Zapraszam do siebie na nową recenzję: http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/dachoazy-kathriene-rundell.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemnych lektur! Podziel się wrażeniami po przeczytaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już nie pamiętam, kiedy ostatni raz czytałam Christie, ale jakoś parę lat temu zraziłam się do niej i nie mam ochoty wracać - przynajmniej na razie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego czytania i samych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny stosik :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.