niedziela, 3 grudnia 2017

Świąteczny kiermasz Zniewolonych!

          Hej! Niedawno grudzień oznaczył zimową ścieżkę do naszego bloga. To najwyższa pora, aby zacząć odliczać czas do upragnionych świąt. Nie możecie się doczekać? My również!
      Ostatnimi czasy bardzo popularne na blogach książkowych stały się wszelakie kiermasze, nic dziwnego, w końcu to dobra okazja na pozbycie się kilku tomów książek, które zalegają na naszych półkach już sporo czasu, poza tym to także znakomity pomysł na prezent dla rodziny czy przyjaciół. Być może któraś z naszych pozycji książkowych was zainteresuje? Nie musicie się martwić cenami, bo jeżeli naprawdę będzie wam zależeć na którejś z pozycji, chętnie się z wami wymienimy. Jeżeli coś was zaciekawi, piszcie do nas na zniewolonetrescia@gmail.comewentualnie zostawcie w komentarzu wasz e-mail, wtedy na pewno się z wami skontaktujemy. Odsprzedane/wymienione pozycje będą zaznaczane na czerwono. Wykaz cen poniżej. 


*Carlos Ruiz Zafon – „Gra anioła” (7 zł)
*Małgorzata Kalicińska – „Fiołki na trzepaku” (10 zł)
*P.C. Cast, Kristin Cast – „Naznaczona” (12 zł)
*Jessica Sorensen – „Nie pozwól mi odejść”, Nicholas Sparks – „Dla Ciebie wszystko” (15 zł)
*E.L. James – „Pięćdziesiąt twarzy Greya” (16 zł)
*Kathrin Lange – „Serce ze szkła” (18 zł)

Przesyłka wliczona w cenę książek. Wszystkie egzemplarze są w niemal idealnym stanie. Preferowana wpłata na konto, ale w tej kwestii możemy się dogadać. Jeżeli ktoś chce się wymienić, czekam na propozycje, bo jestem na nie otwarta! 


*Cecelia Ahern – „Dziękuję za wspomnienia” , Cecelia Ahern – „P. S. Kocham Cię”, Cecelia Ahern „Sto imion” (5 zł)
*Tim Collins – „Cierpienia młodego wampira” (7 zł)
*Cecelia Ahern – „Miłość i kłamstwa”, Harlan Coben – „Nieznajomy”, Nicola Yoon – „Ponad wszystko”, Lucie Di Angeli-Ilovan – „Żniwo gniewu”, Jojo Moyes – „Zanim się pojawiłeś” (10 zł)
*Jonathan Auxier – „Peter Nimble i magiczne oczy” , Jonathan Auxier – „Sophie Quire - ostatnia strażniczka książek”, Robin Stevens  – „Zbrodnia nie przystoi damie”, Robin Stevens – „Herbatka z arszenikiem” (12 zł) 

+ koszty wysyłki


*Steena Holmes – „Szukając Emmy”  (5 zł)
*Maja Chmiel – „Sięgając marzeń”, Cathy LaGrow, Cindy Coloma – „Czekałam na Ciebie” (10 zł)
*Brygida Grysiak – „Kochają mnie do szaleństwa” , Leonie Swann – „Triumf owiec”, Sara Shepard – „Pretty Little Liars. Sekrety”  (15zł)
*Emma Cline – „Dziewczyny”  (20 zł) 

Koszt wysyłki wliczony w cenę książek.


Książki:
*Matthew Mather – „Kroniki Atopii” (8 zł)
*Sarah J. Maas – „Zabójczyni” (9 zł)
*Marek Świerczek – „Bestia”, Jack Kerouac  – „W drodze” (10 zł)
*Trudi Canavan – „Królowa Zdrajców” (12 zł)

Mangi:
*Bakuman (wersja ang) 1-3, 10-12 (komplet 40 zł, jeden tom 12 zł)
*The Innocent (10 zł)
*Drug-On (1-2 komplet 20 zł)
*PMMM [1 tom] (8 zł)

Koszt przesyłki wliczony w koszt książek/mang. Chętnie wymienię na inne książki, przede wszystkim fantastykę, i mangi. Jestem otwarta na propozycje. 



*Anna Andrews – „Kroniki Niebios” [tylko koszty przesyłki]
*Naruto [tom 14-30] – każda po 10 zł + koszty wysyłki (przy zakupie kilku mang, cena do negocjacji)

14 komentarzy:

  1. Jestem zainteresowana, ale mam pytanie, jakby miała wyglądać płatność? E-mail: k.koy@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłabym chętna na "Zabójczynię" Maas , mój mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś kiermasz zrobiłam, ale nic nie sprzedałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnóstwo znanych i lubianych książek ;) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj i u mnie chyba czas na kiermasz :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie za mocno kusisz w bardzo nieodpowiednim momencie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, interesują mnie książki już sprzedane... Dlaczego ja mam zawsze takie szczęście? :P Ale przynajmniej kasy będzie więcej, hahhaha xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, tym razem nie znalazłam nic dla siebie, ale może następnym razem :) :*
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zainteresowało mnie nic poza Zabójczynią, ale widzę, że jej już nie ma :D Udanego kiermaszu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama też muszę zrobić małą wyprzedaż, bo nie mam już gdzie mieścić swoich książek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł, może się zainspiruję ;)
    No i brałabym "Zanim się pojawiłeś", ale niestety, mam u siebie już dwa egzemplarze, trzeci byłby szaleństwem :D

    Pozdrawiam ciepło,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama chyba zorganizuję coś podobnego :) Niestety tutaj nic dla siebie nie znalazłam :(

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.